Topkwaliteit met de hand gemaakt

Het design van de Serta boxsprings is stijlvol, vernieuwend maar ook tijdloos. Kies de uitstraling die bij u past. De bijhorende accessoires maken uw slaapbeleving compleet. Een Serta boxspring is handgemaakt. Deze sublieme afwerking met oog voor elk detail maakt een Serta boxspring uniek in z'n soort.
Het duurzame boxspring onderstel zorgt in combinatie met de matras en topper voor de perfecte ondersteuning en gelijkmatige verdeling van het lichaamsgewicht en een uitzonderlijke slaapkwaliteit.

Wat is de levertermijn van een artikel dat op voorraad is.

Kleinere artikelen zoals een kussen of bedtextiel worden via een koerierdienst geleverd. Dat duurt één tot drie werkdagen. Grotere artikelen zoals boxspring en matrassen worden door onze eigen diensten geleverd. Daarvoor is de levertermijn zeven tot tien dagen.

Kan ik een oude matras meegeven bij de levering van een nieuwe?

Wanneer je nieuwe matras geleverd wordt door onze eigen leverdienst, nemen we gratis je oude matras mee. Je kan deze optie tijdens je aankoop selecteren.

Bij matrassen die in een doos zitten en via koerier geleverd worden (Sleepy, Original, Prince, Relaxan, Sleepy Uni, EasySleep One etc.), is er een meerkost van €25 voor het meenemen van je oude matras.

Kan ik een boxspring kopen zonder matras of zonder hoofdbord.

Je kan een boxspring kopen zonder matras en zonder hoofdbord.

Voorlopig bieden we online enkel sets aan. Ga daarom zeker eens langs in één van onze winkels en laat je adviseren voor een slaapoplossing op maat. In de winkels helpen onze slaapadviseurs je met het samenstellen van je boxspring en kies je zelf de matras, het hoofdbord, voetbord, kleur, stof en de pootjes.

Zijn de prijzen online hetzelfde als in de winkels?

Ja, de winkels volgen de prijzen van onze webshop.

Hoe werkt het 120 nachten proefslapen?

Sommige matrassen kunnen 120 nachten thuis getest worden. Als je binnen die tijd niet tevreden bent, worden ze door onze diensten opgehaald. De matras zelf moet wel in onberispelijke staat zijn (geen zweet-, urine-, bloedvlekken etc.). Gebruik dus zeker een matrasbeschermer.

Ik kocht een matras waarvan de kern geruild kan worden. Hoe werkt dit?

Als je binnen bepaalde tijd toch niet tevreden bent van je matras, kan van sommige matrassen de kern omgeruild worden.

Wens je een andere stevigheid, neem dan contact op met onze klantendienst via [email protected] of telefonisch 09 258 24 00 keuze #3. Let wel op dat er een servicekost van €69 aangerekend wordt

Kan ik op afbetaling betalen?

In onze winkels kan je op afbetaling (aan 0%) betalen. Breng zeker twee loonfiches en je identiteitskaart mee.

Betalen via afbetaling kan vanaf een minimumbedrag van €1000.

Wanneer wordt er geleverd? Wat als de levertermijn overschreven wordt?

Duurt je levering langer dan verwacht? Maak je geen zorgen, we zijn je niet vergeten.

Waarschijnlijk duurt het produceren van je bestelling langer dan verwacht. Als je graag meer details wenst, neem dan contact op met onze klantendienst.

Kan ik artikelen retourneren?

Je kan aangekochte artikelen retourneren. Je kan alle informatie over retourneren nalezen op deze pagina: https://www.serta.shop/Footer-Menu/Klantenservice/Retour/

Hoe retourneer ik een artikel?

Contacteer onze klantendienst. Zij maken een retourlabel voor je aan. Daarna kan je het pakket afgeven in het dichtstbijzijnde postpunt.

Ik heb mijn retour teruggezonden. Wat nu?

Nadat we je retour ontvangen hebben, duurt het ongeveer één tot twee weken om alles te verwerken en je terug te betalen.